Szanowni Państwo,
Z przyjemnością zapraszamy Państwa na BEZPŁATNE SEMINARIUM informacyjne w formie online, podczas którego przedstawiony zostanie temat:

„Rozpoznawania autentyczności dokumentów, fałszerstwa dokumentów – dla funkcjonariuszy publicznych”.

Na seminarium zapraszamy 08 października 2021 o godz. 10.00, na platformę ClickMeeting.

Podczas spotkania będziecie mieli Państwo okazję zapoznać się z wytycznymi Ustawy o dokumentach publicznych z 13 lipca 2019, z uwzględnieniem obowiązków jakie wynikają z ustawy wobec emitentów, funkcjonariuszy publicznych i innych osób weryfikujących dokumenty tożsamości.

Prowadząca seminarium, ekspert z tej dziedziny – Pani Katarzyna Wójtowicz-Garcarz, omówi zagadnienia związane z zabezpieczaniem dokumentów przed fałszerstwem oraz przedstawi możliwości kształcenia umiejętności weryfikacji zabezpieczeń w podstawowych dokumentach tożsamości. Prowadzący pokaże różnice między dokumentami prawdziwymi i fałszywymi.

Poniżej znajduje się konspekt szkolenia z tego zakresu, które organizowane będzie już od października, cyklicznie, w formie online oraz stacjonarnie w Warszawie. Pierwsze z nich odbędzie się już 12 października 2021.

W celu uczestniczenia w bezpłatnym seminarium, prosimy o wypełnienie załączonego formularza zgłoszeniowego i przesłanie go zwrotnie mailem.

Zapraszamy Państwa serdecznie!

Zarejestruj się już dziś!Pobierz formularz PDFPobierz program szkolenia komercyjnegoInformacje o szkoleniu

Nasi klienci

95000 uczestników szkoleń i kursów
> 100 000 uczestników
szkoleń i kursów
17 lat na rynku szkoleń
17 lat na rynku
szkoleń
35 000 instytucji i firm uczestniczących w szkoleniach
38 000 instytucji i firm
uczestniczących w szkoleniach
ponad 220 projektów dofinansowanych UE
ponad 220 projektów
dofinansowanych UE
Scroll to top