Tworzenie dostępnych cyfrowo treści na strony internetowe
(zgodnie ze standardem WCAG)

Szkolenia On-Line

Terminy i miejce (*):

24/03/2025 - 24/03/2025
(4 godziny / 1 dzień)

Lokalizacja:

on-line

Cena (**):

590 PLN / osobę

Cel szkolenia

Szkolenie dedykowane jest dla osób zajmujących się w podmiotach publicznych tworzeniem i publikowaniem treści na stronach internetowych oraz dla wszystkich innych osób zainteresowanych tematyką WCAG. Podczas zajęć zostaną omówione umocowania prawne, wytyczne oraz aspekty dostępności treści on-line. Dla pełnego zrozumienia omawianych tematów przydatna jest wiedza o zasadach publikowania treści za pomocą edytorów CMS.

Dla kogo

Podczas szkolenia zostaną omówione zasady tworzenia treści z przeznaczeniem do publikacji na stronach internetowych oraz sam proces publikowania treści na stronach www (za pomocą edytora CMS) w taki sposób, aby mógł z nich skorzystać każdy, w tym osoby z niepełnosprawnościami.

Trener

Trener (od 2003 roku), posiadający praktyczne doświadczenie w branży IT/informatycznej – 25 lat. Ekspert w dziedzinie praktycznego zastosowania aplikacji Microsoft Project w procesie zarządzania projektami oraz Microsoft Excel w obszarze analizy danych.
Prowadzi warsztaty oraz wykłady zarówno dla czołowych firm szkoleniowych w Polsce, jak i na zlecenie przedsiębiorstw, firm prywatnych i instytucji państwowych.
Autor publikacji, programów szkoleń, zarówno tradycyjnych jak i multimedialnych, oraz indywidualnych rozwiązań informatycznych.
Web Designer wykorzystujący w pracy twórczej platformę WordPress, kierujący się zasadą: „Nie ma projektów niemożliwych do wykonania”.

Pracuje w obszarach szeroko pojętej informatyki, IT, WebDesign:
  • Prowadzi projekty, konsultacje i audyty w obszarze szeroko pojętej informatyki oraz marketingu internetowego
  • Doradza w zakresie prowadzenia projektów informatycznych oraz budowlanych z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Project
  • Ekspert w tematyce praktycznego zastosowania MS Project w branży budowlanej
  • Specjalizuje się w szkoleniach oraz indywidualnych rozwiązaniach informatycznych z zakresu: aplikacji Microsoft (Word, Excel, Project, Access), Adobe (pakiet oprogramowania graficznego Creative Cloud), Grafiki komputerowej, Marketingu i reklamy internetowej (Pozycjonowanie, SEO, SEM, E-commerce), Tworzenia stron internetowych w oparciu o platformę WordPress, tematyki IT
  • Efektywnie wykorzystuje zaawansowane możliwości aplikacji Microsoft Project oraz MS Excel w rozwiązaniach dla branży informatycznej, budowlanej, finansowej oraz transportowej
  • Tworzy, naprawia i zabezpiecza witryny oraz aplikacje internetowe zbudowane na platformie WordPress
  • Certyfikowany egzaminator i trener: VCC standard – MULTIMEDIA W REKLAMIE (technologie Adobe, grafika komp.) – VCC Trainer, VCC Examiner
  • Absolwent Politechniki Łódzkiej
  • Kontynuował edukację na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Wyższej Szkole Informatyki w Łodzi

Korzyści

  • Wysoka jakość
  • Praktyczna forma
  • Wzajemna wymiana doświadczeń
    pomiędzy uczestnikami szkolenia.
  • Certyfikat ukończenia szkolenia.

Wymagania dla uczestnika

Po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego w ciągu 2 dni roboczych, prześlemy Państwu na podany adres mailowy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z fakturą proformą. Warunkiem udziału w szkoleniu jest uiszczenie opłaty za szkolenie.

Na 3 dni przed szkoleniem otrzymają Państwo maila, potwierdzającego realizację szkolenia oraz materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i dane dostępowe do platformy szkoleniowej.

W dniu szkolenia, najpóźniej 5 minut przed jego rozpoczęciem, należy zalogować się do systemu na podstawie wcześniej otrzymanych informacji. W trakcie szkolenia istnieje możliwość zadawania pytań na czacie. Podczas sesji prowadzący odpowie na możliwie największą ilość pytań.

  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy
  • 2 GB pamięci RAM
  • System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
  • Aktualna wersja jednej z wybranych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
  • Połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps). Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: SpeedTest

Ramowy Program Szkolenia

  1. Wprowadzenie do idei dostępności
    • Odbiorcy dostępnych treści na stronach internetowych,
    • Umocowanie prawne nt. dostępnych treści oraz wytyczne WCAG,
    • Niezbędne oprogramowanie.
  2. Poprawne tworzenie treści cyfrowych na strony internetowe
    • Tytuł strony,
    • Nagłówki,
    • Typografia,
    • Listy elementów (punktory i numeracja),
    • Teksty alternatywne dla zdjęć/ilustracji, galerii, tabeli, diagramów, wykresów, map
    • Transkrypcja elementów graficznych (plakaty, infografika),
    • Technika OCR dla tekstu w obrazie,
    • Tabele,
    • Kolory i kontrast (pomiędzy tłem a tekstem, pomiędzy linkiem a tekstem i tłem),
    • Hiperłącza/linki zewnętrzne (etykiety),
    • Odnośniki do plików do pobrania (PDF, DOCX, XLSX),
    • Ustawienia języka dla zwrotów w językach innych niż język główny,
    • Dostępność multimedialna filmów i video (transkrypcja, audio deskrypcja, napisy),
    • Dostępność dokumentów cyfrowych jako elementów stron www (PDF),
  3. Najczęściej popełniane błędy i napotykane problemy
  4. Narzędzia wspomagające i technologie asystujące
    • Propozycja narzędzi wspomagających proces tworzenia treści dostępnych cyfrowo oraz ich sprawdzenia przed publikacją na stronie internetowej

Informacje dodatkowe, kontakt

(*) Organizator zastrzega sobie prawo odwołania lub zmiany terminu szkolenia w każdym czasie, bez podania przyczyn, w szczególności, gdy jest to uzasadnione brakiem wystarczającej liczby uczestników szkolenia lub zdarzeniami losowymi.

(**) W cenie tej zawarty jest koszt przeprowadzenia dwudniowego szkolenia – 6 godzin lekcyjnych oraz doradztwa po szkoleniu 2 godzin zegarowych, materiały dydaktyczne, imienny certyfikat przesłany w wersji pdf na maila.

Osoby zainteresowane szkoleniem powinny pobrać i wypełnić formularz zgłoszeniowy ON-LINE lub pobrać formularz zgłoszeniowy w wersji PDF a następnie przesłać faxem pod numer: 62 / 767-15-59 lub 62 / 753-10-33, pocztą elektroniczną na adres sekretariat@eurogrupa.pl lub pocztą tradycyjną na nasz adres: Europejska Grupa Doradcza, ul. Serbinowska 1A, 62-800 Kalisz z dopiskiem /formularz zgłoszeniowy/

Dodatkowych informacji o szkoleniu można uzyskać dzwoniąc na INFOLINIĘ 0 801 011 665 lub pod numer telefonu: 62 / 767-89-09 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.

O odwołaniu szkolenia organizator zobowiązany jest powiadomić uczestników telefonicznie lub na piśmie, najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Jednakże organizator nie ponosi odpowiedzialności za odwołanie szkolenia w dniu jego rozpoczęcia lub każdym następnym dniu jego trwania jeżeli będą miały miejsce zdarzenia losowe tj. nagła choroba osoby prowadzącej lub inne okoliczności, które uniemożliwiają przeprowadzenie szkolenia lub jego kontynuowanie. Zapłacona kwota może stanowić zaliczkę na poczet szkolenia w innym terminie lub innego szkolenia wybranego przez zamawiającego, pod warunkiem pisemnego ( e-mail) oświadczenia jego woli. Rezygnacji z udziału w szkoleniu bez ponoszenia kosztów można dokonać najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem zajęć. W przypadku rezygnacji na mniej niż 3 dni przed terminem szkolenia uczestnik ponosi 100% kosztów. W przypadku odwołania szkolenia przez organizatora dokonane opłaty zostają bezzwłocznie zwrócone w pełnej wysokości.

Formularz zgłoszeniowy ON-LINE

    WYBRANE SZKOLENIE

    Nazwa szkolenia :

    Data szkolenia : -

    lub wybierz inne :

    Wybieram inne :

    DANE UCZESTNIKA

    Imię i nazwisko *

    Data urodzenia

    Ulica *

    Miasto *

    Kod pocztowy *

    E-mail *

    Telefon *

    Stanowisko

    DANE DO FAKTURY W PRZYPADKU GDY FIRMA/INSTYTUCJA KIERUJE OSOBĘ NA SZKOLENIE

    Nazwa firmy / Instytucji


    Ulica


    Miasto


    Kod pocztowy


    NIP Firmy

    Treść


    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art.10 ust.2 ustawy o świadczeniu usług z dnia 18 lipca 2002r. (t.j.Dz.U.z 2016r.,poz.1030,z póżn.zm.) od Europejskiej Grupy Doradczej Sp.zoo w trakcie trwania umowy, a także po jej zakończeniu i w tym celu udostępniłem swój adres e-mailowy.


    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (telefon, internet) oraz automatycznych systemów wywołujących, zgodnie z art. 172 ust. 3 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1489, z późn. zm.)od Europejskiej Grupy Doradczej Sp.zoo w trakcie trwania umowy, a także po jej zakończeniu.


    Akceptuje warunki rejestracji  (*)

    Warunki rejestracji ON-LINE

     

    • Wypełniony i przesłany formularz zgłoszenia przez Panią/Pana jest dokumentem potwierdzającym zapisanie się na szkolenie. Po otrzymaniu zgłoszenia, uczestnik otrzyma od Organizatora w ciągu 2 dni roboczych, potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z fakturą proformą za szkolenie.
    • Płatności należy dokonać na konto: ING BANK ŚLĄSKI O/KALISZ NR RACHUNKU 18 1050 1201 1000 0023 0545 3231 określając tytuł płatności : Imię, Nazwisko Uczestnika oraz Firmę (jeżeli na szkolnie firma kieruje pracownika).
    • Po dokonaniu płatności uczestnik otrzyma wiadomość e-mail zawierającą materiały na kurs (wersja elektroniczna PDF) lub jeżeli materiały będą większe niż 10 MB, będzie przesłany link do pobrania, najpóźniej na 24 godziny przed rozpoczęciem szkolenia.
    • Uczestnik otrzyma w wiadomości e-mail informację o zbliżającym się szkoleniu w wersji on-line oraz informacje o dostępie do platformy szkoleniowej.
    • Rezygnacji z udziału w szkoleniu bez ponoszenia kosztów można dokonać najpóźniej na 3 dni robocze przed rozpoczęciem zajęć w formie pisemnej (mailem).
    • W przypadku rezygnacji na mniej niż 3 dni robocze przed terminem szkolenia uczestnik ponosi 100% kosztu szkolenia.
    • Zamawiający w każdym momencie może wyznaczyć innego uczestnika szkolenia informując o tym Organizatora.
    • Organizator oświadcza, że cała treść szkolenia dostępna po zalogowaniu do platformy jest przedmiotem praw autorskich. Zakazuje się nagrywania, kopiowania, powielania, dalszego przekazywania treści, oraz danych do logowania bez zgody właściciela praw autorskich.
    • Organizator nie ponosi odpowiedzialności, za wszelkie problemy techniczne leżące po stronie Uczestnika które uniemożliwią całkowicie, lub częściowo dostęp do transmisji szkolenia.
    • W przypadku niezebrania się wystarczającej liczby uczestników Organizator powiadomi o tym uczestników. Przedstawi propozycję nowego terminu. A wpłacona opłata za szkolenie, przejdzie na poczet nowego terminu lub zostanie zwrócona Zamawiającemu, jeżeli ten wyrazi taką decyzję.
    • Organizator może dokonać zmiany w harmonogramie szkolenia w trakcie jego trwania, jeżeli będą miały zdarzenia losowe. Uczestnicy zostaną o zmianie w harmonogramie niezwłocznie poinformowani.
    • W przypadku odwołania szkolenia przez organizatora dokonane opłaty zostają bezzwłocznie zwrócone w pełnej wysokości.
    • Upoważniam EUROPEJSKĄ GRUPĘ DORADCZĄ Sp. z o.o. w Katowicach do wystawienia faktury w kwocie ceny szkolenia BRUTTO /zwolnione z VAT/ bez podpisu, wg danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowy. Niniejszym potwierdzam autentyczność danych osobowych wpisanych w formularzu.
    • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej zwane: „RODO”) informujemy, że:
      1. Administratorem Twoich danych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO będzie Europejska Grupa Doradcza spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, zarejestrowana w Katowicach z siedzibą firmy w Kaliszu. Biuro Zarządu: ul. Serbinowska 1a, 62-800 Kalisz, tel.: 62 767 89 09, e-mail: sekretariat@eurogrupa.pl
      2. Twoje dane będą przetwarzane w celu:
        • wykonania zawartej umowy tj. uczestnictwa w szkoleniu/konferencji/kursie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b „RODO”)
        • wypełnienie prawnie ciążących obowiązków na Administratorze danych w związku z koniecznością przechowywania dowodów księgowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. „RODO” w związku z przepisami podatkowymi),
        • w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”),
        • marketingu i promocji produktów i usług własnych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) oraz f) „RODO”),
        • wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) „RODO”).
      3. Odbiorcami Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi mogą być:
        • osoby upoważnione przez Administratora – pracownicy oraz współpracownicy
        • Odbiorcy danych tacy jak: kurierzy, banki, kancelarie prawne.
      4. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora:
        • w związku z realizacją zawartej umowy, do czasu jej zakończenia, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
        • w związku z marketingiem produktów i usług oferowanych przez Administratora, do czasu wycofania zgody na takie przetwarzanie.
      5. Przysługują Ci następujące prawa:
        • prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 „RODO”,
        • prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 „RODO”,
        • prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 „RODO”,
        • prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 „RODO”,
        • prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 „RODO”.
      6. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy – tj. udziału w szkoleniu/konferencji/kursie. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy – zamówienia.

    Nasi klienci

    Oświadczenie

    Informujemy, że w 2021 r. Europejska Grupa Doradcza SP. z o.o. uzyskała subwencję finansową w ramach programu rządowego „Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”. Podmiotem udzielającym tego wsparcia jest Polski Fundusz Rozwoju (PFR).

    120 000 uczestników szkoleń i kursów
    > 120 000 uczestników
    szkoleń i kursów
    19 lat na rynku szkoleń
    19 lat na rynku
    szkoleń
    38 000 instytucji i firm uczestniczących w szkoleniach
    38 000 instytucji i firm
    uczestniczących w szkoleniach
    ponad 220 projektów dofinansowanych UE
    ponad 225 projektów
    dofinansowanych UE
    Scroll to top