Cel szkolenia
Budowanie relacji z klientami – promocja tygodnia (-20%)*
Celem zajęć jest zdobycie umiejętności takiego działania aby zachęcić klienta do stałej współpracy, aby zadowolić nawet najtrudniejszych klientów oraz poprawić własną relację z klientem. Szkolenie przeznaczone dla wszystkich osób mających kontakt z klientem, głównie pracowników działów obsługi klienta, liderów zespołów, handlowców, asystentów działów handlowych, pracowników zatrudnionych w obsłudze klientów.
Termin i miejsce : 01-02.12.2015 – Warszawa
Szkolenie : Budowanie relacji z klientami
SPECJALISTA BALANCED SCORECARD (-10%)**
Celem kursu SPECJALISTA BALANCED SCORECARD jest zapoznanie uczestników z metodyką zarządzania strategicznego opartego o Zrównoważoną Kartę Wyników. Wiedza i umiejętności zdobyte przez uczestników kursu usprawnią proces wdrażania strategii metodą BSC, wpłyną na wydajność, skuteczność i jakość samego wdrożenia oraz zarządzania strategicznego w organizacji opartego o filozofię BSC.
Kursy skierowane są do kadry kierowniczej firm wdrażających lub zamierzających wdrożyć system zarządzania oparty o strategiczną kartę wyników. Szkolenie przeznaczone jest również dla członków rad nadzorczych i zarządów firm, a także dyrektorów finansowych, analityków, controllerów zainteresowanych narzędziami monitorowania zgodności działań operacyjnych z celami strategicznymi firmy.
Termin i miejsce : od 02.12.2015 – Warszawa
Szkolenie : Specjalista Balanced ScoreCard
* – obowiązuje do 10.11.2015r.
** – obowiązuje do odwołania.