Skuteczna sprzedaż i metody wpływania na ludzi

Sprzedaż, marketing

Terminy i miejce (*):

03/10/2024 - 04/10/2024
(16 godzin / 2 dni)

Lokalizacja:

Warszawa

Cena (**):

850 PLN / osobę

Cel szkolenia

Uczestnik szkolenia zdobędzie nowe indywidualne umiejętności interpersonalne w ramach stosowanych technik sprzedaży. Poprawi umiejętności radzenia sobie ze stresem i wypracuje standardy wizyty handlowej u klienta: od przygotowania planu wizyt aż do jej zakończenia. Nauczy się analizy słabych i mocnych stron w pracy przedstawiciela handlowego. Celem szkolenia jest ćwiczenie metod wywierania wpływu na ludzi, poznanie nowoczesnych technik sprzedaży i dostosowania narzędzi do podkreślenia indywidualnych atutów handlowca. Intensywny trening poprawi umiejętności samodzielnego poszukiwania narzędzi i technik sprzedaży w przypadku klientów trudnych oraz klientów „zajętych”.

Dla kogo

Szkolenie adresowane jest do osób będących w bezpośrednim kontakcie z klientem, pracowników działów obsługi klienta, osób nadzorujących działania sprzedawców, telemarketerów, osób odpowiedzialnych za obsługę procesu reklamacyjnego.

Korzyści

  • Wysoka jakość
    zajęcia prowadzą trenerzy posiadający przygotowanie i doświadczenie dydaktyczne w zakresie wykorzystywania aktywnych metod doskonalenia kompetencji. Kadra nastawiona jest przede wszystkim na przekazywanie wiedzy praktycznej, co ma decydujący wpływ na efektywność realizowanych szkoleń.
  • Praktyczna forma
    szkolenie ma formę treningu umiejętności – podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji przez trenera, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia i zadania praktyczne, biorą udział w symulacjach i dyskusjach moderowanych, rozwiązują testy kompetencyjne, analizują przypadki rzeczywiste oraz dydaktyczne. Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu (przez grupę oraz trenera) – uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną. Duże doświadczenie dydaktyczne naszych trenerów gwarantuje bardzo efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie.
  • Wzajemna wymiana doświadczeń
    pomiędzy uczestnikami szkolenia.
  • Konsultacje z trenerem.
  • Certyfikat ukończenia szkolenia.

Ramowy Program Szkolenia

  1. Przedstawienie/przypomnienie obowiązujących standardów wizyty handlowej
    • Przygotowanie planu wizyt handlowej – CO i PO CO?! Dlaczego klient A dziś, a klient B jutro?
    • Pomysły na skuteczny plan tygodnia i przećwiczenie stosowania narzędzi do jego tworzenia
    • Przygotowanie do wizyty u: stałego/znanego klienta oraz nowego klienta
    • Zebranie informacji, wyciągnięcie wniosków, przygotowanie siebie i dostępnych narzędzi indywidualnie do potrzeb klienta
    • Przeprowadzenie wizyty handlowej część 1 – „Co i w jakim celu mówię, czego nie mówię” – dostosowanie przekazu indywidualnie do klienta i miejsca sprzedaży
    • Przekaz pozawerbalny – analiza mocnych stron i praca nad słabszymi – doskonalenie pozawerbalnej komunikacji z klientem
    • Przeprowadzenie wizyty handlowej część 2 – aktywne słuchanie i „czytanie” klienta – umiejętność zbierania informacji o potrzebach klienta „między słowami”. Sukces zebrania pełnej informacji, również bez sukcesu sprzedażowego.
    • Zakańczanie wizyty handlowej – analiza co muszę, co chcę, co powinienem/am przedstawić/zrobić/dowiedzieć się, zanim wyjdę. Umiejętność „wyjścia i wejścia” – spojrzenie z boku na wizytę. „Nie uciekam, a wychodzę spokojnie, z sukcesem”.
  2. Handlowiec najlepszą wizytówką towaru
    • Analiza mocnych i słabych stron handlowca – praca nad auto-przekazem, poczuciem własnej wartości, identyfikacją z marką.
    • Informacje zwrotne – umiejętność przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej. Umiejętność asertywnego przyjmowania reklamacji – słusznej i niesłusznej.
  3. Umiejętność wywierania wpływu na ludzi:
    • Parajęzyk i metakomunikaty – jak czytać, ale i dawać komunikaty niejawne. Jak unikać komunikatów niejawnych, jak sobie asertywnie z nimi radzić.
    • „Nie jestem żebrakiem, przyjaciółką, ani dobroczyńcą” – gry klientów – jak je rozpoznać i nie dać się wkręcić. Skuteczna sprzedaż to dostosowana indywidualnie perswazja.
    • Ja otwarte/Ja ślepe – jak rozpoznać klienta i odnaleźć siebie w relacji z klientem.
    • Sprzedaż przez skojarzenia: zapach, smak, muzyka, wygląd.
    • Trudny klient – „Jak wejść, zrealizować plan, wyjść i nie stracić twarzy”
    • Poczucie humoru, lekki język – co wolno zawsze, co czasem, a czego nie wolno nigdy. Spójność przekazu: handlowca, marki, klienta.
  4. Sprzedaż kreatywna
    • Rusz głową, nie leń się! – kreatywne techniki spojrzenia z boku i poszukiwania nowych rozwiązań w każdej
    • Co nas zjada – stres i skuteczne techniki jego pokonania – indywidualny dobór
    • Do boju! – podsumowanie szkolenia – analiza zdobytych umiejętności, stworzenie i przedstawienie indywidualnych planów ich wdrożenia.

Informacje dodatkowe, kontakt

(*) Organizator zastrzega sobie prawo odwołania lub zmiany terminu szkolenia w każdym czasie, bez podania przyczyn, w szczególności, gdy jest to uzasadnione brakiem wystarczającej liczby uczestników szkolenia lub zdarzeniami losowymi.

(**) W cenie tej zawarty jest koszt przeprowadzenia 2 dniowego szkolenia – 16 godzin lekcyjnych, obiady, przerwy kawowe, materiały dydaktyczne, imienny certyfikat.

Osoby zainteresowane szkoleniem powinny pobrać i wypełnić formularz zgłoszeniowy ON-LINE lub pobrać formularz zgłoszeniowy w wersji PDF a następnie przesłać faxem pod numer: 62 / 767-15-59 lub 62 / 753-10-33, pocztą elektroniczną na adres sekretariat@eurogrupa.pl lub pocztą tradycyjną na nasz adres: Europejska Grupa Doradcza, ul. Serbinowska 1A, 62-800 Kalisz z dopiskiem /formularz zgłoszeniowy/

Dodatkowych informacji o szkoleniu można uzyskać dzwoniąc na INFOLINIĘ 0 801 011 665 lub pod numery telefonów: 62 / 767-89-08; 62 / 767-89-09; 62 / 753-10-06 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.

O odwołaniu szkolenia organizator zobowiązany jest powiadomić uczestników telefonicznie lub na piśmie, najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Jednakże organizator nie ponosi odpowiedzialności za odwołanie szkolenia w dniu jego rozpoczęcia lub każdym następnym dniu jego trwania jeżeli będą miały miejsce zdarzenia losowe tj. nagła choroba czy wypadek osoby prowadzącej lub inne okoliczności, które uniemożliwiają przeprowadzenie szkolenia lub jego kontynuowanie. Zapłacona kwota może stanowić zaliczkę na poczet szkolenia w innym terminie lub innego szkolenia wybranego przez zamawiającego, pod warunkiem pisemnego (fax lub e-mail) oświadczenia jego woli. Rezygnacji z udziału w szkoleniu bez ponoszenia kosztów można dokonać najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. W przypadku rezygnacji na mniej niż 7 dni przed terminem szkolenia uczestnik ponosi 50% kosztów, całkowity koszt szkolenia ponoszony jest przez uczestnika w przypadku rezygnacji w dniu jego rozpoczęcia. Informacja o rezygnacji ze szkolenia lub o zmianie terminu wymaga formy pisemnej. W przypadku odwołania szkolenia przez organizatora i rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniach, dokonane opłaty zostają bezzwłocznie zwrócone w pełnej wysokości.

Formularz zgłoszeniowy ON-LINE

    WYBRANE SZKOLENIE

    Nazwa szkolenia :

    Data szkolenia : -

    lub wybierz inne :

    Wybieram inne :

    DANE UCZESTNIKA

    Imię i nazwisko *

    Data urodzenia

    Ulica *

    Miasto *

    Kod pocztowy *

    E-mail *

    Telefon *

    Stanowisko

    DANE DO FAKTURY W PRZYPADKU GDY FIRMA/INSTYTUCJA KIERUJE OSOBĘ NA SZKOLENIE

    Nazwa firmy / Instytucji


    Ulica


    Miasto


    Kod pocztowy


    NIP Firmy

    Treść


    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art.10 ust.2 ustawy o świadczeniu usług z dnia 18 lipca 2002r. (t.j.Dz.U.z 2016r.,poz.1030,z póżn.zm.) od Europejskiej Grupy Doradczej Sp.zoo w trakcie trwania umowy, a także po jej zakończeniu i w tym celu udostępniłem swój adres e-mailowy.


    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (telefon, internet) oraz automatycznych systemów wywołujących, zgodnie z art. 172 ust. 3 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1489, z późn. zm.)od Europejskiej Grupy Doradczej Sp.zoo w trakcie trwania umowy, a także po jej zakończeniu.


    Akceptuje warunki rejestracji  (*)

    Warunki rejestracji ON-LINE

    • Wypełniony i przesłany formularz zgłoszenia przez Panią/Pana jest dokumentem potwierdzającym zapisanie się na szkolenie. Po otrzymaniu zgłoszenia, uczestnik otrzyma od Organizatora w ciągu 2 dni roboczych, potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia
    • Na 7 dni przed terminem szkolenia Organizator potwierdzi organizację szkolenia. Po potwierdzeniu należy dokonać płatności za szkolenie.
    • Płatności należy dokonać na konto: mBank S.A. NR RACHUNKU 89 1140 2004 0000 3902 8194 2691 określając tytuł płatności : Imię, Nazwisko Uczestnika oraz Firmę (jeżeli na szkolnie firma kieruje pracownika).
    • Rezygnacji z udziału w szkoleniu bez ponoszenia kosztów można dokonać najpóźniej na 5 dni robocze przed rozpoczęciem zajęć w formie pisemnej (mailem).
    • W przypadku rezygnacji na mniej niż 5 dni robocze przed terminem szkolenia uczestnik ponosi 50% kosztu szkolenia. W przypadku rezygnacji w dniu rozpoczęcia szkolenia , uczestnik ponosi 100% kosztu szkolenia.
    • Zamawiający w każdym momencie może wyznaczyć innego uczestnika szkolenia informując o tym Organizatora.
    • W przypadku niezebrania się wystarczającej liczby uczestników Organizator powiadomi o tym uczestników. Przedstawi propozycję nowego terminu.
    • Organizator może dokonać zmiany w harmonogramie szkolenia w trakcie jego trwania, jeżeli będą miały zdarzenia losowe. Uczestnicy zostaną o zmianie w harmonogramie niezwłocznie poinformowani.
    • W przypadku odwołania szkolenia przez organizatora dokonane opłaty zostają bezzwłocznie zwrócone w pełnej wysokości.
    • Upoważniam EUROPEJSKĄ GRUPĘ DORADCZĄ Sp. z o.o. w Katowicach do wystawienia faktury w kwocie ceny szkolenia BRUTTO /zwolnione z VAT/ bez podpisu, wg danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowy. Niniejszym potwierdzam autentyczność danych osobowych wpisanych w formularzu.
    • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej zwane: „RODO”) informujemy, że:
      1. Administratorem Twoich danych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO będzie Europejska Grupa Doradcza spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, zarejestrowana w Katowicach z siedzibą firmy w Kaliszu. Biuro Zarządu: ul. Serbinowska 1a, 62-800 Kalisz, tel.: 62 767 89 09, e-mail: sekretariat@eurogrupa.pl
      2. Twoje dane będą przetwarzane w celu:
        • wykonania zawartej umowy tj. uczestnictwa w szkoleniu/konferencji/kursie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b „RODO”)
        • wypełnienie prawnie ciążących obowiązków na Administratorze danych w związku z koniecznością przechowywania dowodów księgowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. „RODO” w związku z przepisami podatkowymi),
        • w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”),
        • marketingu i promocji produktów i usług własnych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) oraz f) „RODO”),
        • wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) „RODO”).
      3. Odbiorcami Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi mogą być:
        • osoby upoważnione przez Administratora – pracownicy oraz współpracownicy
        • Odbiorcy danych tacy jak: kurierzy, banki, kancelarie prawne.
      4. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora:
        • w związku z realizacją zawartej umowy, do czasu jej zakończenia, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
        • w związku z marketingiem produktów i usług oferowanych przez Administratora, do czasu wycofania zgody na takie przetwarzanie.
      5. Przysługują Ci następujące prawa:
        • prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 „RODO”,
        • prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 „RODO”,
        • prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 „RODO”,
        • prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 „RODO”,
        • prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 „RODO”.
      6. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy – tj. udziału w szkoleniu/konferencji/kursie. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy – zamówienia.

    Nasi klienci

    Oświadczenie

    Informujemy, że w 2021 r. Europejska Grupa Doradcza SP. z o.o. uzyskała subwencję finansową w ramach programu rządowego „Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”. Podmiotem udzielającym tego wsparcia jest Polski Fundusz Rozwoju (PFR).

    120 000 uczestników szkoleń i kursów
    > 120 000 uczestników
    szkoleń i kursów
    19 lat na rynku szkoleń
    19 lat na rynku
    szkoleń
    38 000 instytucji i firm uczestniczących w szkoleniach
    38 000 instytucji i firm
    uczestniczących w szkoleniach
    ponad 220 projektów dofinansowanych UE
    ponad 225 projektów
    dofinansowanych UE
    Scroll to top