Cel szkolenia
- Jak wywrzeć dobre pierwsze wrażenie?
- Jak elegancko prowadzić konwersację?
- Czy hierarchia zawodowa jest ważna przy wsiadaniu do samochodu?
- W jaki sposób kształtować profesjonalny wizerunek?
- Które sztućce do czego służą?
- Czym jest netykieta?
Dla kogo
Największe korzyści ze szkolenia odniosą osoby na co dzień biorące udział w spotkaniach biznesowych oraz towarzyskich, reprezentując firmę na zewnątrz. Szkolenie przygotowane jest z myślą o menedżerach, kierownikach, handlowcach oraz pracownikach mających częsty kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi. Zapraszamy również osoby pragnące zweryfikować i poszerzyć swoją wiedzę oraz umiejętności z zakresu etykiety oraz savoir-vivr’u.
Korzyści
- Wysoka jakość
zajęcia prowadzą trenerzy posiadający przygotowanie i doświadczenie dydaktyczne w zakresie wykorzystywania aktywnych metod doskonalenia kompetencji. Kadra nastawiona jest przede wszystkim na przekazywanie wiedzy praktycznej, co ma decydujący wpływ na efektywność realizowanych szkoleń. - Praktyczna forma
szkolenie ma formę treningu umiejętności – podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji przez trenera, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia i zadania praktyczne, biorą udział w symulacjach i dyskusjach moderowanych, rozwiązują testy kompetencyjne, analizują przypadki rzeczywiste oraz dydaktyczne. Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu (przez grupę oraz trenera) – uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną. Duże doświadczenie dydaktyczne naszych trenerów gwarantuje bardzo efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie. - Wzajemna wymiana doświadczeń
pomiędzy uczestnikami szkolenia. - Konsultacje z trenerem.
- Certyfikat ukończenia szkolenia.
Ramowy Program Szkolenia
- WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW – etykieta profesjonalna kluczem do sukcesu:
- Aspekty organizacyjne,
- Poznanie się uczestników,
- Stworzenie mapy potrzeb,
- Ustalenie zasad współpracy w grupie,
- Etykieta profesjonalna – klucz do sukcesu,
- Mowa ciała – jak prawidłowo stać, chodzić, siedzieć oraz gestykulować, aby zrobić doskonałe pierwsze wrażenie.
- PIERWSZY KONTAKT – Witanie się, podanie dłoni, powstawanie oraz przedstawianie – w rozróżnieniu na zasady uniwersalne, relacje towarzyskie oraz biznesowe:
- Zasady uniwersalne – zasada „3 – 1,5”, uścisk dłoni, gdzie się wolno witać, a gdzie nie wypada, jak uniknąć gafy,
- Relacje biznesowe a towarzyskie – witanie się, podanie dłoni, całowanie w dłoń, powstawanie, przedstawianie się,
- Wizytówki – rodzaje, wygląd, wręczanie oraz znaczenie biletów wizytowych.
- JĘZYKOWY SAVOIR-VIVRE – sztuka słowa z życiu zawodowym zasady grzeczności w dyskusji:
- Tytułowanie – tytuły naukowe, służbowe, szlacheckie, kurtuazyjne,
- Przechodzenie na „Ty”,
- Prowadzenie konwersacji – nawiązywanie rozmowy, kultura języka, tematy dozwolone i niedozwolone, aktywne słuchanie, pochwały i przyjmowanie komplementów.
- PRECEDENCJA – porządek pierwszeństwa, czyli o użyteczności hierarchii zawodowej i towarzyskiej:
- Hierarchia – odmienność hierarchii służbowej i towarzyskiej, kto pierwszy i dlaczego,
- Przepuszczanie w drzwiach, zachowanie w windzie,
- Podróż samochodem – hierarchia miejsc, eleganckie wsiadania i wysiadanie,
- Hierarchia miejsc przy stole – rozmieszczenie gości podczas sytuacji biznesowych i towarzyskich.
- PRZYJĘCIA I SPOTKANIA BIZNESOWE A TOWARZYSKIE:
- Przyjęcia oficjalne – przyjęcia na stojąco i siedząco, zasady zachowania się,
- Spotkania towarzyskie – zasady zachowanie się,
- Za drzwiami gabinetu – czyli o przyjmowaniu i składaniu wizyt służbowych, powitanie gości biznesowych, poczęstunek w firmie, przebieg rozmów, pożegnanie,
- Savoir-vivre w operze i teatrze,
- Upominki w dobrym stylu – prezenty, kwiaty, osobliwości w sztuce obdarowywania,
- Zaproszenia – sposoby zapraszania, niezbędne elementy zaproszenia i ich znaczenie.
- PROFESJONALNY WIZERUNEK – tajemnice profesjonalnego stroju i wyglądu:
- Podstawowe kanony profesjonalnego stroju,
- Businessman – wygląd, rodzaje strojów dostosowanych do okazji, złote zasady eleganckiego pana, ryzyko gafy – jak ustrzec się przed popełnieniem błędów w doborze garderoby,
- Businesswoman – wygląd, fryzura, makijaż, manicure, biżuteria, rodzaje strojów dostosowanych do okazji, złote zasady eleganckiej pani, ryzyko gafy – jak ustrzec się przed popełnieniem błędów w doborze garderoby.
- RESTAURACJA – savoir-vivre przy stole:
- Wejście do restauracji – zamawianie oraz kolejność dań, obsługa kelnerska,
- Nakrycie stołu – rodzaje sztućców i szkła, ich ułożenie oraz korzystanie,
- Napoje alkoholowe – dobór trunku do okazji,
- Jak jeść niektóre potrawy,
- Elegancko i swobodnie – zasady zachowania się przy stole,
- Przemówienia i toasty – kiedy, na czyją cześć i jak je wznosić,
- Wyjście z restauracji – płacenie rachunku, dawanie napiwków.
- KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA – połączenie w dobrym tonie:
- Netykieta – etykieta w Internecie,
- Zasady korzystania z poczty elektronicznej – eleganckie pisanie wiadomości, spaming, łańcuszki szczęścia,
- Zasady korzystania z telefonów – zwroty powitalne i pożegnalne, prowadzenie rozmowy, kto ważniejszy – rozmówca czy osoba towarzysząca.
- SAVOIR-VIVRE ZA GRANICĄ – Zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych:
- Spotkania służbowe, witanie się, wizytówki, tytułowanie, podejmowanie gości, wygląd – w rozróżnieniu na kultury: Ameryki Południowej, USA oraz Europy, Bliskiego Wschodu, Azji oraz Afryki,
- Mowa niewerbalna – różnice kulturowe w gestach, mimice twarzy, kontakcie wzrokowym oraz dystansie.
- PODSUMOWANIE
- Podsumowanie zdobytej wiedzy i umiejętności,
- Sesja pytań i odpowiedzi,
- Ocena szkolenia.
Informacje dodatkowe, kontakt
(*) Organizator zastrzega sobie prawo odwołania lub zmiany terminu szkolenia w każdym czasie, bez podania przyczyn, w szczególności, gdy jest to uzasadnione brakiem wystarczającej liczby uczestników szkolenia lub zdarzeniami losowymi.
(**) W cenie tej zawarty jest koszt przeprowadzenia 2 dniowego szkolenia – 16 godzin lekcyjnych, obiady, przerwy kawowe, materiały dydaktyczne, imienny certyfikat.
Osoby zainteresowane szkoleniem powinny pobrać i wypełnić formularz zgłoszeniowy ON-LINE lub pobrać formularz zgłoszeniowy w wersji PDF a następnie przesłać faxem pod numer: 62 / 767-15-59 lub 62 / 753-10-33, pocztą elektroniczną na adres sekretariat@eurogrupa.pl lub pocztą tradycyjną na nasz adres: Europejska Grupa Doradcza, ul. Serbinowska 1A, 62-800 Kalisz z dopiskiem /formularz zgłoszeniowy/
Dodatkowych informacji o szkoleniu można uzyskać dzwoniąc na INFOLINIĘ 0 801 011 665 lub pod numery telefonów: 62 / 767-89-08; 62 / 767-89-09; 62 / 753-10-06 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
O odwołaniu szkolenia organizator zobowiązany jest powiadomić uczestników telefonicznie lub na piśmie, najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Jednakże organizator nie ponosi odpowiedzialności za odwołanie szkolenia w dniu jego rozpoczęcia lub każdym następnym dniu jego trwania jeżeli będą miały miejsce zdarzenia losowe tj. nagła choroba czy wypadek osoby prowadzącej lub inne okoliczności, które uniemożliwiają przeprowadzenie szkolenia lub jego kontynuowanie. Zapłacona kwota może stanowić zaliczkę na poczet szkolenia w innym terminie lub innego szkolenia wybranego przez zamawiającego, pod warunkiem pisemnego (fax lub e-mail) oświadczenia jego woli. Rezygnacji z udziału w szkoleniu bez ponoszenia kosztów można dokonać najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. W przypadku rezygnacji na mniej niż 7 dni przed terminem szkolenia uczestnik ponosi 50% kosztów, całkowity koszt szkolenia ponoszony jest przez uczestnika w przypadku rezygnacji w dniu jego rozpoczęcia. Informacja o rezygnacji ze szkolenia lub o zmianie terminu wymaga formy pisemnej. W przypadku odwołania szkolenia przez organizatora i rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniach, dokonane opłaty zostają bezzwłocznie zwrócone w pełnej wysokości.
Formularz zgłoszeniowy ON-LINE
Warunki rejestracji ON-LINE
- Wypełniony i przesłany formularz zgłoszenia przez Panią/Pana jest dokumentem potwierdzającym zapisanie się na szkolenie. Po otrzymaniu zgłoszenia, uczestnik otrzyma od Organizatora w ciągu 2 dni roboczych, potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia
- Na 7 dni przed terminem szkolenia Organizator potwierdzi organizację szkolenia. Po potwierdzeniu należy dokonać płatności za szkolenie.
- Płatności należy dokonać na konto: mBank S.A. NR RACHUNKU 89 1140 2004 0000 3902 8194 2691 określając tytuł płatności : Imię, Nazwisko Uczestnika oraz Firmę (jeżeli na szkolnie firma kieruje pracownika).
- Rezygnacji z udziału w szkoleniu bez ponoszenia kosztów można dokonać najpóźniej na 5 dni robocze przed rozpoczęciem zajęć w formie pisemnej (mailem).
- W przypadku rezygnacji na mniej niż 5 dni robocze przed terminem szkolenia uczestnik ponosi 50% kosztu szkolenia. W przypadku rezygnacji w dniu rozpoczęcia szkolenia , uczestnik ponosi 100% kosztu szkolenia.
- Zamawiający w każdym momencie może wyznaczyć innego uczestnika szkolenia informując o tym Organizatora.
- W przypadku niezebrania się wystarczającej liczby uczestników Organizator powiadomi o tym uczestników. Przedstawi propozycję nowego terminu.
- Organizator może dokonać zmiany w harmonogramie szkolenia w trakcie jego trwania, jeżeli będą miały zdarzenia losowe. Uczestnicy zostaną o zmianie w harmonogramie niezwłocznie poinformowani.
- W przypadku odwołania szkolenia przez organizatora dokonane opłaty zostają bezzwłocznie zwrócone w pełnej wysokości.
- Upoważniam EUROPEJSKĄ GRUPĘ DORADCZĄ Sp. z o.o. w Katowicach do wystawienia faktury w kwocie ceny szkolenia BRUTTO /zwolnione z VAT/ bez podpisu, wg danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowy. Niniejszym potwierdzam autentyczność danych osobowych wpisanych w formularzu.
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej zwane: „RODO”) informujemy, że:
- Administratorem Twoich danych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO będzie Europejska Grupa Doradcza spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, zarejestrowana w Katowicach z siedzibą firmy w Kaliszu. Biuro Zarządu: ul. Serbinowska 1a, 62-800 Kalisz, tel.: 62 767 89 09, e-mail: sekretariat@eurogrupa.pl
- Twoje dane będą przetwarzane w celu:
- wykonania zawartej umowy tj. uczestnictwa w szkoleniu/konferencji/kursie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b „RODO”)
- wypełnienie prawnie ciążących obowiązków na Administratorze danych w związku z koniecznością przechowywania dowodów księgowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. „RODO” w związku z przepisami podatkowymi),
- w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”),
- marketingu i promocji produktów i usług własnych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) oraz f) „RODO”),
- wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) „RODO”).
- Odbiorcami Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi mogą być:
- osoby upoważnione przez Administratora – pracownicy oraz współpracownicy
- Odbiorcy danych tacy jak: kurierzy, banki, kancelarie prawne.
- Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora:
- w związku z realizacją zawartej umowy, do czasu jej zakończenia, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
- w związku z marketingiem produktów i usług oferowanych przez Administratora, do czasu wycofania zgody na takie przetwarzanie.
- Przysługują Ci następujące prawa:
- prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 „RODO”,
- prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 „RODO”,
- prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 „RODO”,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 „RODO”,
- prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 „RODO”.
- Podanie przez Ciebie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy – tj. udziału w szkoleniu/konferencji/kursie. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy – zamówienia.