Cel szkolenia

Celem szkolenia Zarządzanie marką jest zapoznanie uczestników z metodami skutecznej promocji, efektywnego planowania marketingu, metodami analizy konkurencji i konsumentów oraz sposobami tworzenia reklam w internecie, prasie i innych mediach zewnętrznych. Uczestnicy nabywają umiejętności dopasowania produktu do potrzeb klientów. Zdobywają także umiejętności komunikowania najważniejszych dla konsumenta cech produktu.
Szkolenie skierowane do pracowników, osób zarządzających i odpowiedzialnych za wprowadzanie nowego produktu/marki na rynek, chcących w profesjonalny i trafny sposób dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców.
Termin i miejsce : 01-02.10.2015 – Warszawa
Szkolenie : Zarządzanie marką







Informujemy, że w 2021 r. Europejska Grupa Doradcza SP. z o.o. uzyskała subwencję finansową w ramach programu rządowego „Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”. Podmiotem udzielającym tego wsparcia jest Polski Fundusz Rozwoju (PFR).


