Savoi-Vivre w biznesie - Elegancko i swobodnie

logo EGD

  • Facebook
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • 801 011 665
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy
  • Baza Usług Rozwojowych
Seminarium - Savoi-Vivre w biznesie - Elegancko i swobodnie

Zapraszamy na seminarium poświęcone zagadnieniom jak dobrze wypaść i zrobić dobre wrażenie na spotkaniu biznesowym aby osiągnąć sukces w negocjacjach.

Organizujesz profesjonalne spotkanie biznesowe lub chciałbyś, żeby spotkanie na które się wybierasz tak wyglądało? Elegancko i swobodnie rozwijaj biznes z Twoimi Partnerami dzięki naszemu seminarium!

Przyjdź i przekonaj się na naszym seminarium!


PROGRAM RAMOWY:

  1. Pierwszy kontakt

    przywitanie, uścisk dłoni, podawanie rąk, całowanie w rękę, powstawanie oraz przedstawianie siebie i przedstawianie innych:

    • Zasady uniwersalne - zasada "3 - 1,5", uścisk dłoni, gdzie się wolno witać, a gdzie nie wypada, jak uniknąć gafy
    • Wizytówki - rodzaje, wygląd, wręczanie oraz znaczenie biletów wizytowych.
    • Przywitanie delegacji

    Scenki prezentujące sposób przywitania siebie i innych w różnych sytuacjach biznesowych

  2. Prezentacja

    Od stylu zarządzania i cech lidera prowadzącego zespół zależy w dużej mierze efektywność pracowników i co za tym idzie realizacja celów firmy. Jacy liderzy osiągają najlepsze rezultaty z zespołem? Jakie role mają do odegrania i jakie cechy stanowią o ich przewadze wśród zarządzających? Praktyczne warsztaty, ćwiczenia.porządek pierwszeństwa, czyli o użyteczności hierarchii zawodowej i towarzyskiej:

    • Hierarchia - odmienność hierarchii służbowej i towarzyskiej, kto pierwszy i dlaczego
    • Prawa strona – lewa strona
    • Przepuszczanie w drzwiach, zachowanie w windzie i na schodach
    • Podróż samochodem - hierarchia miejsc, eleganckie wsiadania i wysiadanie
    • Hierarchia miejsc przy stole - rozmieszczenie gości podczas sytuacji biznesowych i towarzyskich.

    Quiz obejmujący casy związane z precedencją

  3. Językowy Savoir-Vivre

    sztuka słowa z życiu zawodowym zasady grzeczności w dyskusji:

    • Tytułowanie - tytuły naukowe, służbowe, szlacheckie, kurtuazyjne,
    • Przechodzenie na "Ty",
    • Small talk – sztuka prowadzenia niezobowiązującej rozmowy

    Ćwiczenia w parach – trenowanie właściwych tematów podczas small talk

  4. Profesjonalny wizerunek

    tajemnice profesjonalnego stroju i wyglądu:

    • Efekt aureoli i efekt Golema w relacjach biznesowych i towarzyskich
    • Podstawowe kanony profesjonalnego stroju
    • Businessman - wygląd, rodzaje strojów dostosowanych do okazji, złote zasady eleganckiego pana, ryzyko gafy - jak ustrzec się przed popełnieniem błędów w doborze garderoby
    • złote zasady eleganckiej pani, ryzyko gafy - jak ustrzec się przed popełnieniem błędów w doborze garderoby.

    Prezentacja dobrych praktyk, identyfikacja i weryfikacja osobistego stylu uczestników

HARMONOGRAM spotkania

  • 09.45 - 10.00
    Rejestracja uczestników
  • 10.00 - 11.30
    Wprowadzenie i omówienie zagadnień zgodnie z programem. Praktyczne warsztaty, ćwiczenia, case
  • 11.30 - 12.00
    przerwa kawowa
  • 12.00 - 13.30
    Omówienie zagadnień zgodnie z programem. Praktyczne warsztaty, ćwiczenia, case
  • 13.30 - 14.30
    Pytania-dyskusje z trenerem.

MIEJSCE, TERMIN i koszt

Warszawa - luty 2017 Koszt: 150 PLN netto/brutto Cena obejmuje: udział w seminarium (4h), materiały drukowane, przerwę kawową. Formularz zgłoszeniowy

Trener Seminarium

Beata Knap Absolwentka Nauk Politycznych na Uniwersytecie Zielonogórskim, Administracji na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Trener certyfikowany przez Firmę 2000. Aktualnie studentka psychologii na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Warszawie.
Ekspert w dziedzinie rozwoju osobistego, lider i towarzysz w drodze formułowania i osiągania celów, planowania i ewaluacji zamierzonych działań i zachowań. Podczas szkoleń łączy specjalistyczną wiedzę z zakresu najnowszych odkryć psychologii społecznej z bogatym doświadczeniem prowadzenia warsztatów. Przekazuje swoją wiedzę podczas szkoleń z savoir-vivre, protokołu dyplomatycznego, negocjacji handlowych, obsługi klienta, autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej i innych związanych z rozwojem zawodowym i osobistym. Pracowała m.in. z: Pocztą Polską, Ministerstwem Spraw Wewnętrznych, Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, PLAY czy Urzędem Lotnictwa Cywilnego.
Doświadczenie biznesowe buduję od przeszło 8 lat na stanowiskach specjalistycznych i zarządzających związanych z wykorzystaniem środków unijnych wspierających rozwój biznesu. Stąd czerpię wiedzę w aspekcie prowadzenia i negocjowania spotkań biznesowych, pozyskiwania i obsługi klientów, procesów projektowych, zarządzania zespołem, organizacji zadań, pracy pod presją czasu oraz wielu innych aspektów związanych ze środowiskiem biznesowym.
Podczas szkoleń z savoir-vivre i protokołu dyplomatycznego koncentruje się na praktycznych aspektach zajęć. Forma prowadzenia warsztatów to ćwiczenia indywidualne i grupowe, gry symulacyjne, dyskusje moderowane, quizy, prezentacje, mini-wykłady czy scenki. Ćwiczenia stanowią 60-80% zajęć, dzięki czemu uczestnicy na bieżąco weryfikują wartość zdobywanych informacji, chętniej współpracują i efektywniej przeżywają warsztaty.


kontakt z nami

  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • infolinia: 801 011 665 wew. 23
  • tel: 62 767-89-09 wew. 23