Aktualności

logo EGD

  • Facebook
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • 801 011 665
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy
  • Baza Usług Rozwojowych

egd-alg-news

Europejska Grupa Doradcza Algieria działająca w strukturach EGD Polska powstała z misją realizowania kompleksowej usługi w zakresie eksportu produktów i ekspansji biznesu dla polskich firm na rynku algierskim. Aby skutecznie wspierać polską gospodarkę na tym rynku, EGD Algieria działa zarówno na terenie Polski, jak i również w Algierii, gdzie funkcjonuje biuro utworzone w stolicy kraju, w Algierze. Biuro algierskie EGD dysponuje dwuosobową ekipą ekspertów, oddelegowanych z Polski oraz współpracuje z grupą algierskich doradców.

Odwiedź stronę : egd-alg.com

 

PromocjaTygodnia

Telemarketing - profesjonalna sprzedaż przez telefon - promocja tygodnia (-20%)*

Celem szkolenia jest omówienie bardzo ważnej w dzisiejszych czasach metody sprzedaży, jakim jest telemarketing.

Zajęcia dedykowane są osobom, które profesjonalnie zajmują się sprzedażą oraz obsługą klienta w zakresie kontaktu telefonicznego. Szkolenie uwzględnia kontakt telefoniczny w ruchu przychodzącym oraz wychodzącym (in - out).

Termin i miejsce : 05-06.10.2015 - Warszawa

Szkolenie : Telemarketing - profesjonalna sprzedaż przez telefon

 

Upust10

Partnerstwo Publiczno-Prywatne Przygotowanie do nowych projektów UE 2014-2020 (-10%)**

Celem szkolenia jest wprowadzenie uczestników do tematyki publiczno-prywatnego partnerstwa (PPP), przedstawienie uwarunkowań montaży publiczno-prywatnych w świetle ustawy o PPP, dotychczasowych doświadczeń realizacyjnych w Polsce, modeli zachodnich PPP, a także doświadczeń w ramach dotacji z UE.

Szkolenie skierowane jest do decydentów (osób zarządzających), pracowników jednostek samorządu terytorialnego (gminy, powiaty, województwa) i podmiotów realizujących misję publiczną, rozważających realizację inwestycji w modelu publiczno-prywatnego partnerstwa (PPP), a także podmiotów - inwestorów z sektora prywatnego.

Termin i miejsce : 26-27.10.2015 - Warszawa

Szkolenie : Partnerstwo Publiczno-Prywatne Przygotowanie do nowych projektów UE 2014-2020

 

* - obowiązuje do 24.09.2015r.

** - obowiązuje do odwołania.

PromocjaTygodnia

Prawo zamówień publicznych od A do Z - Komisja przetargowa w systemie zamówień publicznych - promocja tygodnia (-20%)*

Cel szkolenia : Jak funkcjonuje prawo? Kiedy je stosować i w jaki sposób interpretować przepisy, aby uniknąć ewentualnych błędów? Te i inne problemy postaramy się wyjaśnić podczas szkolenia, na którym w sposób praktyczny omówione będą uregulowania związane z funkcjonowaniem systemu zamówień publicznych.

Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników instytucji oraz przedsiębiorstw zajmujących się zagadnieniami Prawa Zamówień Publicznych i chcących poznać odpowiedzi na szereg ważnych pytań, m.in.: Jak funkcjonuje prawo? Kiedy je stosować i w jaki sposób interpretować przepisy, aby uniknąć ewentualnych błędów?

Termin i miejsce : 26-27.10.2015 - Warszawa

Szkolenie : Prawo zamówień publicznych od A do Z

 

Upust10

Kurs Syndyka - upust (-10%)**

Cel szkolenia : Głównym celem kursu jest przedstawienie uczestnikom wiadomości dotyczących nowych zasad zawartych w prawie upadłościowym i naprawczym. W trakcie zajęć omówione zostaną kierunki przebiegu postępowania upadłościowego w kontekście roli i obowiązków syndyka, nadzorcy sądowego i zarządcy.

Kurs adresowany jest do wszystkich osób zainteresowanych poszerzeniem aktualnej wiedzy z zakresu prawa upadłościowego oraz kompleksowego prowadzenia upadłości przedsiębiorstw.

Termin i miejsce : od 26.09.2015 - Warszawa

Szkolenie : Kurs Syndyka

 

* - obowiązuje do 16.09.2015r.

** - obowiązuje do odwołania.

PromocjaTygodnia

Celem szkolenia Zarządzanie marką jest zapoznanie uczestników z metodami skutecznej promocji, efektywnego planowania marketingu, metodami analizy konkurencji i konsumentów oraz sposobami tworzenia reklam w internecie, prasie i innych mediach zewnętrznych. Uczestnicy nabywają umiejętności dopasowania produktu do potrzeb klientów. Zdobywają także umiejętności komunikowania najważniejszych dla konsumenta cech produktu.

Szkolenie skierowane do pracowników, osób zarządzających i odpowiedzialnych za wprowadzanie nowego produktu/marki na rynek, chcących w profesjonalny i trafny sposób dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców.

Termin i miejsce : 01-02.10.2015 - Warszawa

 

Szkolenie : Zarządzanie marką